qhse.az

ISO 9001:2015 Standartına Əsasən İdarəetmə Sistemi

ISO 9001:2015 " Keyfiyyət idarəetmə sistemləri Tələblər " standartı nədir?

ISO 9001 keyfiyyət idarəetmə sistemi (KİS) üçün tələbləri əks etdirən qlobal səviyyədə tanınmış standartdır. O, təşkilatlara öz müştərilərinin və digər maraqlı tərəflərin ehtiyaclarını və gözləntilərini ardıcıl şəkildə qarşılamağa kömək etmək, eyni zamanda öz əməliyyatlarını davamlı təkmilləşdirmək üçün nəzərdə tutulmuşdur.
ISO 9001 standartı keyfiyyətin effektiv idarə edilməsi üçün vacib olan bir sıra prinsiplərə əsaslanır. Bu prinsiplərə müştəri məmnuniyyətinə diqqət, liderlik, insanların cəlb edilməsi, prosesə yanaşma, sübuta əsaslanan qərarların qəbulu, davamlı təkmilləşdirmə və idarəetməyə sistemli yanaşma daxildir.
ISO 9001 sertifikatına nail olmaq üçün təşkilatlar standartın tələblərinə cavab verən KİS (Keyfiyyətin İdarəedilməsi Sistemi) tətbiq etdiklərini nümayiş etdirməlidirlər. Bu, KİS-nin bütün aspektlərinin səmərəli işləməsini təmin etmək üçün ciddi sənədləşdirmə, təlim və daxili audit prosesini əhatə edir.
Qeyd: bu idarəetmə sisteminin yaradılması və tətbiqi, eyni zamanda bu sertifikatın alınması tamamiylə könüllük prinsipinə əsaslanır və sadəcə olaraq müştəri və ya qanunverici tələbi olduğunda zəruri sayılır.

ISO 9001:2015 standartına əsasən idarəetmə sisteminin faydaları nələrdir?

ISO 9001-ə uyğun olan KİS-nin tətbiqi təşkilata çoxlu faydalar gətirə bilər. Bu üstünlüklərə müştəri məmnuniyyətinin yüksəldilməsi, səmərəliliyin və məhsuldarlığın artırılması, daha yaxşı risklərin idarə edilməsi, gücləndirilmiş reputasiya və etibarlılıq daxildir.
Təkmilləşdirilmiş müştəri məmnuniyyəti ISO 9001-ə uyğun olan KİS-nin ən əhəmiyyətli üstünlüklərindən biridir. Müştəri ehtiyaclarına və gözləntilərinə diqqət yetirməklə, təşkilatlar müştərilərin tələblərinə cavab verən və ya onlardan artıq olan yüksək keyfiyyətli məhsul və xidmətlər təqdim etmələrini təmin edə bilərlər. Bu, müştəri loyallığının artmasına, biznesin təkrarlanmasına və ağızdan-ağıza müsbət tövsiyələrə səbəb ola bilər.
Müştəri məmnuniyyətini artırmaqla yanaşı, ISO 9001-ə uyğun olan KİS təşkilatlara daha səmərəli və məhsuldar olmağa kömək edə bilər. Standartlaşdırılmış proseslər və prosedurlar yaratmaqla təşkilatlar tullantıları azalda, səhvləri minimuma endirə və ümumi səmərəliliyi artıra bilər. Bu, xərclərə qənaət, artan gəlirlilik və bazarda rəqabət üstünlüyü ilə nəticələnə bilər.
Effektiv risklərin idarə edilməsi ISO 9001-ə uyğun olan KİS-in digər əsas faydasıdır. Riskləri müəyyən etmək və idarə etməklə, təşkilatlar məhsulun geri çağırılması, müştəri şikayətləri və ya hüquqi məsələlər kimi mənfi nəticələrin olma ehtimalını minimuma endirə bilər. Bu, təşkilatın nüfuzunu qorumağa və bu tip hadisələrlə bağlı xərcləri azaltmağa kömək edə bilər.
Nəhayət, ISO 9001-ə uyğun olan KİS-in tətbiqi təşkilatın nüfuzunu və etibarını artıra bilər. ISO 9001 qlobal səviyyədə tanınan standartdır və sertifikatlaşdırmaya nail olmaq müştərilərə, maraqlı tərəflərə və tənzimləyici orqanlara təşkilatın keyfiyyətə və davamlı təkmilləşdirməyə sadiq olduğunu nümayiş etdirə bilər.
Nəticə olaraq, ISO 9001 yüksək keyfiyyətli məhsul və xidmətlər təqdim etməklə yanaşı, öz fəaliyyətini davamlı təkmilləşdirməyə sadiq olan təşkilatlar üçün vacib standartdır. ISO 9001-ə uyğun KİS tətbiq etməklə təşkilatlar müştəri məmnuniyyətini artıra, səmərəliliyi və məhsuldarlığı artıra, riski daha yaxşı idarə edə və bazarda öz nüfuzunu və etibarını artıra bilər.

Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi necə qurulmalıdır?

ISO 9001:2015 standartı sertifikatı almaq istəyən hər hansı qurum və ya müəssisə, adı gedən standarta əsasən Keyfiyyətin İdarəetmə Sistemini öz proseslərinə əsasən qurmalı və standartın bütün bəndlərində yazılmış olan maddələrə cavab verən minimum fəaliyyətləri və sənədləşdirilmiş məlumatları hazırlamalıdır. Sistem qurulduqdan sonra bəlli müddət bu sistemə əsasən fəaliyyət göstərməlidir və bu fəaliyyətləri təsdiqləyən qeydləri mövcud olmalıdır. Sonuncu olaraq, uyğun bir 3.tərəf sertifikatlaşdırma orqanına müraciət etməli və sertifikatın alınması üçün müraciət etməlidir. Müraciətdən sonra 3. tərəf şirkəti sayılı auditlərin uğurlu nəticəsindən sonra sertifikatı təqdim etməlidir.

" KERIMBEYLI " MMC- sizə necə köməklik edir?

Adı gedən prosesləri başlamaq üçün şirkətimizə müraciət edə bilərsiniz. Şirkətimizin təcrübəli mütəxəssiləri aşağıda qeyd edilmiş olan xidmətləri həyata keçirirlər:
:
ISO 9001:2015 standartına əsasən Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin yaradılması:
Var olan Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin dəyişdirilməsi, fəaliyyət sahələrin genişləndirilməsi:
Daxili auditlərin təşkil edilməsi (xüsusiylə xarici audit öncəsi):
Personala sertifikatlı təlimin təşkil edilməsi:
Uyğun 3.tərəf sertifikatlaşdırma orqanın seçimi